کلنگ پارک های بانو و نقش جهان در شهر جدید پرند زده شد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






کلنگ  پارک های بانو و نقش جهان در شهر جدید پرند زده شد
 به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ قبل از ظهر امروز سه شنبه  10 مرداد مراسم کلنگ زنی پروژه پارک بانو شهر پرند و پارک نقش جهان در فازهای صفر و یک با حضور جمعی از مقامات و مسؤلان شهری و شهرستان برگزار شد.
در این مراسم علی بیگی فرماندار شهرستان رباط کریم، حجت الاسلام والمسلمین سلطانی رییس شورای اسلامی شهر، علی یحیی پور شهردار، باران هاشم زهی مدیر عامل شرکت عمران و دیگر مسؤلان شهر حضور داشتند.
علی بیگی فرماندار شهرستان رباط کریم ضمن تشکر از همه مسؤلان شهر پرند به ویژه شهردار که  پیگیر احداث پارک بانوان در این شهر جدید بودند گفت: اینکه پارکها فقط مخصوص آقایان یا بانوان باشد دلیلی ندارد و ما نباید فکر کنیم زنان فقط در حصار باشند و ورزش کنند.
وی ادامه داد ورزشکاران ایران اسلامی در همه عرصه ها توانایی خود را نشان داده اند و دولت تدبیر و امید در چهارچوب قانون قصد دارد شرایط را برای ورزش بانوان محیا کند.  
در ادامه حجت الاسلام سلطانی رییس شورای اسلامی شهر با تقدیر از حضور مسؤلان و اصحاب رسانه، به تلاش همه جانبه برای رشد فضای سبز اشاره کرد و گفت: احداث پارک و فضای سبز با عناوین مختلف می تواند کمک مؤثری در زمینه رشد سرانه ها داشته باشد و باید تلاش کنیم تا پارک های مختلف برای بانوان، جوانان و اقشار مختلف به صورت تخصصی احداث کنیم.
خانم داستانگو عضو شورای اسلامی شهر پرند دیگر سخنران این مراسم از فرماندار و شهردار خواست تا با توجه به شرایط ویزه برای ورزش بانوان و احداث پارک بانوان در همه شهرهای استان تهران، نگاه ویژه ای به فازهای دیگر مسکن مهر در شهر جدید پرند داشته باشند و در آن مناطق نیز پارک احداث شود.
شایان ذکر است پارک بانو در زمینی به متراژ یک هکتار در فاز یک ضلع شرقی خیابان البرز شمالی ظرف مدت 6 ماه با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد ریال و همچنین پارک نقش جهان به مساحت 2 هزار و 540 متر مربع و اعتبار 6 میلیارد ریال در فاز صفر احداث خواهد شد.
در این پارک ها خدماتی همچون آبنما، ست بازی، ست ورزشی، سرویس بهداشتی، میز شطرنج، زمین اسکیت، وسایل بازی کودکان، سالن اجتماعات سرباز و فضای سبز در نظر گرفته شده است.





:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند , ,
:: بازدید از این مطلب : 544
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : عارف کریمی
ت : یک شنبه 18 مرداد 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');